چیدمان مبلمان در خانه کوچک

عنوان: چیدمان مبلمان در خانه کوچک

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

تکنیک های دکوراسیون سال نو به شما در تغییر دکوراسیون نوروزی و طراحی فضای داخلی منزل و ایجاد تنوع در خانه کمک بسیار زیادی میکند. یکی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی که می‌توانید در خانه ایجاد کنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه کردن چند کوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را کاملا تغییر دهید. کم‌کم سال نو نزدیک‌ می‌شود و بوی نو شدن و تازگی در هر کوی و برزن به مشام می‌رسد. با در راه بودن بهار، همه تلاش می‌کنند با بهترین شکل به استقبالش بروند اما نو شدن سال نو در خانه‌های ما، مقدمه‌ای دارد که بعضی‌ دل چندان خوشی از آمدنش ندارند چون خانه‌تکانی یعنی به‌ هم ریختگی و آشفتگی خانه!بیایید این بار، طور دیگری به خانه‌تکانی نگاه کنیم؛ در فرهنگ کهن ما این کار فقط تمیز کردن خانه نیست، آن هم فقط توسط یک نفر؛ خانه‌تکانی فرصتی برای همراهی و همفکری است.شاید خانه‌تکانی بهانه خوبی برای نزدیک‌تر شدن و پراکندن عطر مهربانی در خانه باشد.

برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصمیم گرفتن همه کارهایی ساده، ولی مهم است که باید با همراهی تک‌تک اعضای خانواده انجام شود.
یادمان باشد، خانه‌تکانی همیشه فقط در تمیز کردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل کوچک، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

میز غذا را در هر وعده ی غذایی بچینید!
این کار یکی از عادت های کوچکی است که تفاوت بزرگی در زندگی روزانه ی شما ایجاد می کند. چیدمان حتما نباید چیزی باشکوه و فانتزی باشد، اما شیشه ها، بشقاب ها و ظروف نقره در کنار دستمال سفره های پارچه ای و دکوری هایی از جله گلدان گل های تازه جذابیت میز شما را دوچندان می کنند.

کمتر اما با کیفیت بهتر بخرید!
ما می دانیم همیشه ممکن نیست آنچه دلمان می خواهد خریداری کنیم، اما حداقل می توانیم پول مان را برای طراحی مبلمان که در عرض یک سال خراب می شود هدر ندهیم یا تحت فشار، چیزی را نخریم که بعد پشیمان شویم. اگر قطعه ای می خواهید که اکنون پول آن را ندارید، تصویرش را در جایی که می خواهید آن را قرار دهید نصب کنید تا جلوی چشم تان باشد و به شما یادآوری کند که پول تان را برای آن پس انداز کنید.


تنوع بیشتر با ایجاد تغییری در محیط خانه
خیلی از خانواده‌ها با نزدیک شدن بهار و فرارسیدن سال نو، تصمیم می‌گیرند تغییراتی در خانه ایجاد کنند؛ تغییراتی که شکل و فضای خانه را تغییر می‌دهد و به کمک آن، سال نو در فضایی متفاوت آغاز می‌شود؛ این تغییرات می‌تواند اقداماتی اساسی باشد مانند رنگ‌کردن درها و دیوارها یا کارهایی کوچک مانند تغییر مکان اسباب و لوازم خانه.
در هر صورت این تنوع در حال و روز خانه چه کوچک باشد و چه بزرگ، کمک زیادی به بهبود روحیه اعضای خانواده می‌کند و تنوعی بزرگ در زندگی ما محسوب می‌شود.


یکی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی که می‌توانید در خانه ایجاد کنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه کردن چند کوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را کاملا تغییر دهید.

دراین مقاله  اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز , دکوراسیون در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.