دنبال کردن برندهایسوله سازی بصورت اینترنتی

دنبال کردن برندهایسوله سازی براحتی

 

قیمت ساخت هر متر مربع سوله صنعتی

قیمت مشخص و قطعی در زمینه ساخت هر متر مربع سوله صنعتی و سوله سازی نمی شود بیان نمود. چرا؟ که قیمت ساخت هر سوله صنعتی براساس متر مربع به عوامل بسیاری بستگی دارد.
قیمت ساخت هر متر مربع سوله صنعتی به عواملی از قبیل : میزان آهن آلات به کارگیری شده ، مسافت ساخت پروژه ، متراژ پروژه سوله سازی ، هزینه و قیمت حمل و نقل و … بستگی دارد.

یکی از بیشترین سوالاتی که از واحد فروش ما پرسیده می شود این است که؛ قیمت هر متر مربع سوله سبک چقدر است؟ در جواب باید گفت که نمی توان سریعا و بدون هیچ مشخصاتی، قیمت ساخت سوله را تعیین کرد

بلکه قیمت هر متر مربع سوله استاندارد ( سوله سبک – سوله تیر ورقی – سوله ubm ) اعم از مصالح – ساخت – رنگ آمیزی اجرا در محل در حال حاضر از ۵۰۰.۰۰۰ تومان ( پانصد هزار تومان ) الی ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان ( یک میلیون و هشتصد هزار تومان ) قابل پیش بینی است.

حال یک سوال قطعا برای شما پیش آمده است که، چرا انقدر تفاوت در قیمت سوله وجود دارد!!!!!!!

قیمت سوله در هر متر مربع سوله، ارتباط مستقیم دارد با وزن در هر متر مربع سوله.

هر چقدر دهانه و ارتفاع یک سوله بزرگتر باشد فشار بیشتری را باید سازه تحمل کند و در نتیجه فولاد بیشتری مصرف می کند و وزن سازه بالاتر می رود و در نتیجه قیمت ساخت سوله هم افزایش پیدا می کند.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت سوله تاثیر گذار است این است که سوله باید دارای دفترچه محاسبات صحیحی باشد که سازمان نظام مهندسی ، آن را تایید کند در این صورت مطمئنن سوله کاملا استاندارد است. اما می توان قیمت سوله را با در نظر نگرفتن نکات مهم در دفترچه محاسبات سوله پایینتر آورد ( منظور این است که سوله غیر استاندارد باشد ) و با قیمت پایینتر هم ساخت اما اگر هم بتوانید مجوز ساخت بگیرید مطمئنا با نشست یک برف و یا یک باد و زلزله سنگین سوله ریزش می کند و خراب میشود (در صورتی که دفترچه محاسبات نداشته باشد )، پس حتما قبل از ساخت سوله از استاندارد بودن سوله، توسط متخصصین و یا مراجعی که تخصص در این زمینه دارند مطلع شویید.

همواره مواردی هستند که بر قیمت سوله تاثیر گذار هستند و محاسبه هزینه کلی سوله بر این اساس صورت می گیرد برای مثال مهم ترین گزینه ها در محاسبه هزینه ساخت سوله متراژ ، انداره دهانه و نوع سوله می باشد که از چه نوعی ساخته خواهد شد .

متغیرهای دیگری نیز بر قیمت هر متر مربع سوله تاثیر گذار است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

1-نوسانات قیمت فولاد آهن

2-نوع طراحی سوله

3-نوع کف سازی و همچنین پوشش سقف سوله و دیوار های ان که با مصالح مختلف قابل اجراست

4-شخصی سازی سوله که با تشخیص کارفرما کاملا سلیقه ای است

5-ابعاد سوله که مهترین فاکتور برای تشخیص قیمت است

برای دنبال کردن می توانید به شرکت سوله سازی وارد شوید .