عکس هایی از کشور قشنگ و بااسایش سوئیس


تصویر هایی از منطقه قشنگ و آرام سوئیس

ناحیه زیبا و بااسایش سوئیس:

 
ناحیه قشنگ و بااسایش سوئیس در رتبه 7 جدول شادترین افراد جهان جای گرفته اند. تقریبا دارای هفت ونیم میلیون جمعیت است و متوسط طول سن در این منطقه در حدود هشتاد ویک سال است.

 

نرخ شرگری درمنطقه سوئیس بسیار کم می باشد و کشور از پایه های استوار اقتصادی برخوردار می باشد. در آمد سرانه مردم سوئیس 32.300 دلار است. کانون صلیب سرخ دنیا در این کشور قرار دارد.

 

فعالیت های ورزشی از جمله اسکی و قایقرانی نقش بسزایی در زندگی روزمره مردم این کشور دارد. معدل بودجه سلامتی برای هر نفر در این کشور در سال 3.445 دلار است. دارای مرز مشترک با آلمان، فرانسه، ایتالیا و اتریش میباشد.

 

 

کشور آرام و زیبای سوئیس

 

قوانین و آداب و رسوم :


1- مردم سوئیس بسیار به مقررات احترام می گذارند و بی نظمی و نقض مقررات را به هیچ وجه برنمی تابند، بنابراین رعایت قوانین و مقررات واحترام به حقوق دیگرافراد جامعه ضرورت تام دارد.

 

2- مسافرین اتوبوس ها، ترامواها و قطارهای درون شهری بلیط و کارت تردد طلب نمی شود و فرض بر این است که همه دارای بلیط هستند اما هر از چند گاهی مامورین مخفی برای کنترل بلیط و کارت های مجاز تردد سر زده وارد وسایط نقلیه عمومی می شوند. لذا تهیه بلیط اینگونه وسایل نقلیه عمومی قبل از سوار شدن ضروری است.

 

3- مقررات و قوانین داخلی سوئیس برای گردشگران خارجی نیز کاملا اجرا می گردد و پلیس نسبت به رعایت آن از طرف خارجی ها هیچگونه انعطاف و اغماضی ندارد.

 

4- افراد خارجی که وارد این کشور میشوند باید مبدا و منبع پولهای همراه خود را بدانند تا درصورت سوال از طرف مقامات ذیربط بتوانند پاسخ لازم را داشته باشند در غیراین صورت مشمول پولهای قاچاق و غیر قانونی می شوند که براحتی نمی توان به حل و فصل آن اقدام نمود.

 

5- برای رانندگی در این کشور می باید گواهینامه ملی آن یا یک گواهینامه بین المللی (I D P) در اختیار داشته باشید. (I D P) یک مجوز بین المللی برای رانندگی است که دارندگان آن قادر خواهند بود بدون نیاز به گذراندن دوره های آموزش رانندگی یا شرکت در امتحانات راهنمایی و رانندگی در بیش از 160 کشور جهان رانندگی نمایند، مضاف بر اینکه این مجوز به عنوان یک سند معتبر بین المللی، می تواند تعیین و تأیید کننده هویت دارنده آن به شمار آید. اضافه می نماید متقاضیان این نوع گواهینامه می توانند در داخل کشور با مراجعه به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران معاونت راهنمایی و رانندگی و با ارائه گواهینامه ایرانی معتبر خود، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.

 

گزارش تصویری از طبیعت بکر و بسیار زیبای کشور سوئیس

توصیه های مدیریتی کسب و کار اینترنتی

توصیه های کنترلی در تجارت اینترنتی


توصیه های مدیریتی کسب و کار اینترنتی


بسیاری از مردم که به سوی کسب و کارهای اینترنتی می روند

انتخاب بهترین کت و شلوار برای داماد درشت هیکل

 

انتخاب بهترین کت و شلوار برای داماد درشت هیکل

برگزیدن بهترین لباس عروسی برای داماد درشت جثته:
 برگزیدن|انتخاب} بهترین کت و شلوار برای داماد بزرگ جثته موضوع بسیار بااهمیت در خریداری جشن و به ویژه در برپایی جشن برای عروس و به ویژ داماد میباشد. اگر شخصی می باشید درشت هیکل بهترین روش برای تناسب شما، کاهش وزن به کمک رژیم غذایی درست و ورزش کردن است. اما لباس پوشیدن و انتخاب مدل های مناسب، می تواند به شما کمک کند که در بهترین حالت خود ظاهر بشوید. در اینجا ما نکاتی را در مورد مردان چاق و درشت هیکل بیان می کنیم تا بتوانند اندام خود را متناسب تر نشان دهند:


برگزاری مراسم عروسی

پارچه کت و شلوارتان به هیچ وجه براق نباشد. کت و شلوارهایی را انتخاب کنید که پارچه های آن مات باشند. پارچه های براق بدن را پهن تر نشان می دهند.

 از پوشیدن لباس هایی که شانه های شیب و کج دارند، خوداری کنید. زیرا این مدل بالاتنه باعث می شود که توجه به قسمت میانی بدن شما جلب بشود؛ در عوض سعی کنید لباس هایی بپوشید که شانه های آن اندکی چهارگوش باشد تا موجب تمرکز دیگران به صورت شما بشود.

مطمئن بشوید که لباس های شما خیلی تنگ نیستند. لباس های شما باید کاملا اندازه باشند. لباسی که خیلی تنگ باشد، تمام برآمدگی و برجستگی های بدن شما را که ترجیح می دهید دیده نشود و به آنها توجه نشود، نشان می دهد. از طرف دیگر، هرچند که لباس های خیلی گشاد قسمتهای نامناسب اندام شما را می پوشاند، اما باعث می شود که شما ازآنچه که واقعا هستید، بزرگتر دیده بشوید. پس هنگام خرید به اندازه مناسب لباس دقت کنید.
 
مدل هایی که طرح های پررنگ و برجسته دارند، نپوشید. از پوشیدن رنگهای تند و مدل های زرق و برق دار خودداری کنید، زیرا توجه را به نیمه بالایی اندام شما بیشتر جلب می کند. یکی از طرح هایی که پوشیدن آن را به شما توصیه می کنیم، راه های عمودی لباس است که به باریک و لاغر به نظر رسیدن شما کمک می کند. رنگهای یکدست و تیره نیز بهترین یاور شما است و باعث می شود که فورا ۴-۵ کیلو لاغرتر به نظر برسید.

سعی کنید کت انتخابی تان یک دکمه و نهایت دو دکمه داشته باشد. هرچه تعداد دکمه ها در کت کمتر باشد ، پیراهن شما را بیشتر نمایان می کند و بالاتنه شما را کشیده تر نشان می دهد. از انتخاب کت های دو طرف دکمه و چهار دکمه خود داری کنید. این کت ها حجم شانه های شما را پهن تر نشان می دهند.

 از انتخاب کت و شلوارها و پیراهن هایی که طرح چهارخانه دارند اجتناب کنید. طرح چهارخانه شما را سنگین وزن تر نشان می دهد. به جای آن به سراغ کت و شلوار و پیراهن هایی با طرح های عمودی بروید که بدن شما را کشیده تر و باریک تر نشان دهند.

 درست که شلوارهای یک پلیسه رسمی ترند ، اما شلوارهای صاف و بدون پلیسه توی پای شما خوش ریخت تر می ایستد و پایین تنه شما را کشیده تر نمایان می کند.

 اگر نیم تنه بالای بدنتان بزرگ تر از نیمه پایین است ، رنگ لباس تیره در بالا و شلوار رنگ روشن به شما کمک زیادی در تناسب بدنتان می کند.

 پوشیدن جلیقه و تاکسیدو به خوش ترکیب تر شدن عضلات شکم و سینه تان کمک می کند.

 از پوشیدن پیراهن های تنگ یا خیلی گشاد اجتناب کنید. پیراهن تنگ فقط برجستگی های بدن شما را بیشتر نشان می دهد و پیراهن گشاد شما را سنگین وزن تر نشان می دهد. پیراهن شما جنس پیراهنی که انتخاب می کنید خود را بریزد و به اصطلاح لخت باشد.از پوشیدن پیراهن های براق و جنس های پفکی که حجیم می ایستند و پف می کنند خودداری کنید.



















aaaa

aaaa

عوامل موفقیت در تجارت الکترونیکی

نکات موفقیت در کسب و کار انلاین

نکات موفقیت در کسب و کار الکترونیکی

پس از رسیدن به آگاهی کامل در خصوص با استراتژی های کسب و کار الکترونیکی ، یک مدیر کارآمد است در خصوص با عامل های بااهمیت و تاثیرگذار در موفقیت یک کسب و اینترنتی معلومات لازم را داشته باشد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در رابطه با موفقیت یک کسب و کار آنلاین را میتوان به چهار دسته عمده تقسیم بندی کرد که همه این دسته ها با یکدیگر مرتبط بوده و بهم وصل میباشند . در واقع این عوامل مانند یک زنجیر به یکدیگر متصل بوده و نمیتوان آنها را از هم جدا کرد یا یک عامل را فدای عاملی دیگر نمود. در ادامه به معرفی این عوامل میپردازیم


فناوری
میتوان گفت که فناوری پایه و اساس کسب و کار الکترونیکی را تشکیل میدهد و زمانی یک سازمان در عرصه رقابت و کسب و کار الکترونیکی موفق خواهد شد که زیرساخت فناوری خود را تقویت کند و از اساس فناوری که همان اینترنت است استفاده کند. رسیدن به موفقیت بدون داشتن زیرساخت ها و بستر مناسب فناوری ، تقریبا امری محال میباشد.

سرمایه
مدیر موفق در کسب و کار الکترونیکی کسی است که زیرساخت سرمایه ای سازمان را درک کند ، پول مورد نیاز استقرار کسب و کار با توجه به منابع سازمانی تامین و ایمنی لازم را برای سرمایه گذاری در کسب و کار ایجاد کند. مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مسائل برای رسیدن به موفقیت میباشد ، مدیری که در زمینه مدیریت سرمایه سازمان موفق نباشد قطعا نمیتواند باعث موفقیت و رسیدن به اهداف عالی سازمان بشود. نظارت بر روی سرمایه آنلاین بسیار مهم بوده و یک مدیر میبایست بر روی این مسئله بسیار حساس باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.