معیارهای عروس در مورد قد داماد

عنوان: تدارکات برای برگزاری مراسم عروسی رویایی

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

داشتن یک عروسی رویایی آرزوی هر عروس خانم و آقای دامادی است پس با استفاده از تدارکات برای برگزاری مراسم عروسی رویایی میتوانید عروسی خود را به صورت رویایی و خاص برگزار کنید. شما به عنوان یک عروس یا داماد در حال پیگیری امور برای برگزاری مراسم عروسی هستید، اما نباید اجازه بدهید که مشغله ها، شما را از نامزدتان غافل کند. شما باید سعی کنید او را خوشحال نگه دارید. نکات زیر به شما کمک می کنند که از ایجاد تنش و ناراحتی در این روزها جلوگیری کنید تا همه چیز به خوبی و خوشی اجرا شود. اگر احساس می کنید شما و نامزدتان بیش از اندازه مشغله دارید و ممکن است کارها از دستتان در برود، چرا از دیگران کمک نمی گیرید؟ اگر به اطراف خود دقیق تر نگاه کنید، افرادی هستند که خالصانه علاقه دارند که به شما کمک کنند و گوشه ای از کار را بگیرند. برادر، خواهر، پدر و مادر و حتی دوستان نزدیک شما می توانند قسمت هایی از کار را برعهده بگیرند. سعی کنید نگرانی را کنار بگذارید و به دیگران اعتماد کنید و اجازه بدهید علاقه خودشان را به شما نشان دهند.

رژیم زیبایی داشته باشید
با پاک کننده های مخصوص صورت و آن دسته از محصولاتی که مخصوص عروس ها تولید شده است، چربی بیش از اندازه ی پوستتان را بگیرید. حواستان هم باشد که اگر پوست حساسی دارید، محصول جدیدی را که پیش تر از آن استفاده نکرده اید امتحان نکنید.

ارتباطات را مدیریت کنید
فرض کنید مادر شما به طور مداوم درباره مسایل مربوط به عروسی با همسر شما صحبت می کند به طوری که همسر شما گمان می کند مادرتان قصد دخالت در امور را دارد. با مادر خود صحبت کنید و به او بگویید که نگرانی و هیجان او را در مورد عروسی خود درک می کنید و از او متشکر هستید اما این عروسی شماست. از او بخواهید به شما فرصت کافی بدهد تا برای عروسی خودتان به تنهایی تصمیم گیری و برنامه ریزی کنید. شما باید نسبت به حفظ روابط با خانواده ها حساس باشید، اما باید از نگرانی ها و مداخله های بی مورد نیز جلوگیری کنید.
 
به اندازه استراحت کنید
یک هفته قبل از عروسی تان، از رفت و آمد خیلی زیاد بپرهیزید. تا آنجایی که ممکن است داخل خانه بمانید و از نور خورشید دور باشید. اگر هم می خواهید برنزه کنید، همیشه می توانید به سراغ اسپری های برنزه کننده بروید. به یک مرکز اسپا و ماساژ مراجعه کنید و کمی به خودتان برسید و آرامش کسب کنید.
 
دندان هایتان را زیبا و سفید کنید
در روز عروسی تان، کاری که باید انجام دهید این است که خیلی بخندید! پس به یک دوره ی جرم گیری دندان نزد دندان پزشکتان بروید تا مطمئن شوید هنگامی که لبخند می زنید دندان هایتان همچون مروارید سفیدند. لبخند زدنتان را روبروی آینه  بارها  تمرین کنید، تا اینکه در آن روز بزرگ به بهترین شکلی که می توانید بخندید.






اگر به اطراف خود دقیق تر نگاه کنید، افرادی هستند که خالصانه علاقه دارند که به شما کمک کنند و گوشه ای از کار را بگیرند. برادر، خواهر، پدر و مادر و حتی دوستان نزدیک شما می توانند قسمت هایی از کار را برعهده بگیرند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

چیدمان مبلمان در خانه کوچک

عنوان: چیدمان مبلمان در خانه کوچک

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد.

تکنیک های دکوراسیون سال نو به شما در تغییر دکوراسیون نوروزی و طراحی فضای داخلی منزل و ایجاد تنوع در خانه کمک بسیار زیادی میکند. یکی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی که می‌توانید در خانه ایجاد کنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه کردن چند کوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را کاملا تغییر دهید. کم‌کم سال نو نزدیک‌ می‌شود و بوی نو شدن و تازگی در هر کوی و برزن به مشام می‌رسد. با در راه بودن بهار، همه تلاش می‌کنند با بهترین شکل به استقبالش بروند اما نو شدن سال نو در خانه‌های ما، مقدمه‌ای دارد که بعضی‌ دل چندان خوشی از آمدنش ندارند چون خانه‌تکانی یعنی به‌ هم ریختگی و آشفتگی خانه!بیایید این بار، طور دیگری به خانه‌تکانی نگاه کنیم؛ در فرهنگ کهن ما این کار فقط تمیز کردن خانه نیست، آن هم فقط توسط یک نفر؛ خانه‌تکانی فرصتی برای همراهی و همفکری است.شاید خانه‌تکانی بهانه خوبی برای نزدیک‌تر شدن و پراکندن عطر مهربانی در خانه باشد.

برای داشتن خانه‌ای تمیز و زیبا در شروع سال نو، تقسیم کارها، کمک کردن، نظر خواستن، مشورت کردن و تصمیم گرفتن همه کارهایی ساده، ولی مهم است که باید با همراهی تک‌تک اعضای خانواده انجام شود.
یادمان باشد، خانه‌تکانی همیشه فقط در تمیز کردن و رفت و روب خلاصه نمی‌شود و گاهی خرید وسایل کوچک، تغییر چیدمان خانه و ایجاد تنوع هم جزئی از مراحل استقبال از بهار است.

میز غذا را در هر وعده ی غذایی بچینید!
این کار یکی از عادت های کوچکی است که تفاوت بزرگی در زندگی روزانه ی شما ایجاد می کند. چیدمان حتما نباید چیزی باشکوه و فانتزی باشد، اما شیشه ها، بشقاب ها و ظروف نقره در کنار دستمال سفره های پارچه ای و دکوری هایی از جله گلدان گل های تازه جذابیت میز شما را دوچندان می کنند.

کمتر اما با کیفیت بهتر بخرید!
ما می دانیم همیشه ممکن نیست آنچه دلمان می خواهد خریداری کنیم، اما حداقل می توانیم پول مان را برای طراحی مبلمان که در عرض یک سال خراب می شود هدر ندهیم یا تحت فشار، چیزی را نخریم که بعد پشیمان شویم. اگر قطعه ای می خواهید که اکنون پول آن را ندارید، تصویرش را در جایی که می خواهید آن را قرار دهید نصب کنید تا جلوی چشم تان باشد و به شما یادآوری کند که پول تان را برای آن پس انداز کنید.


تنوع بیشتر با ایجاد تغییری در محیط خانه
خیلی از خانواده‌ها با نزدیک شدن بهار و فرارسیدن سال نو، تصمیم می‌گیرند تغییراتی در خانه ایجاد کنند؛ تغییراتی که شکل و فضای خانه را تغییر می‌دهد و به کمک آن، سال نو در فضایی متفاوت آغاز می‌شود؛ این تغییرات می‌تواند اقداماتی اساسی باشد مانند رنگ‌کردن درها و دیوارها یا کارهایی کوچک مانند تغییر مکان اسباب و لوازم خانه.
در هر صورت این تنوع در حال و روز خانه چه کوچک باشد و چه بزرگ، کمک زیادی به بهبود روحیه اعضای خانواده می‌کند و تنوعی بزرگ در زندگی ما محسوب می‌شود.


یکی از ساده‌ترین و در عین‌ حال اساسی‌ترین تغییراتی که می‌توانید در خانه ایجاد کنید، تغییر رنگ لوازم و اسباب خانه است؛ با اضافه کردن چند کوسن رنگی، رومیزی‌های رنگارنگ، تابلوهایی با رنگ مناسب و... می‌توانید فضای خانه را کاملا تغییر دهید.

دراین مقاله  اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در اراک , دکوراسیون در تهران , دکوراسیون در شیراز , دکوراسیون در اهواز , دکوراسیون در مشهد

آیا هسته‌ سیب حاوی سیانور است؟

عنوان: آیا هسته‌ سیب حاوی سیانور است؟


این مقاله در مورد عکس هنرمندان می باشد.

پوریا پورسرخ از دلایل مجرد بودنش در 39 سالگی گفت!پوریا پورسرخ مهمان برنامه دورهمی بود و به گفتگو با مهران مدیری پرداخت و از زندگی شخصی اش گفت.مجموعه برنامه «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری، در آخرین قسمت خود در این هفته میزبان پوریا پورسرخ بود.مهران مدیری, پوریا پورسرخ را بازیگری خوشتیپ، ورزشکار، شیطان و ... خطاب کرد به گفتگو با وی پرداخت.

پورسرخ در ابتدا پس از سلام و احوالپرسی با بینندگان و حضار داخل استودیو، از نظم و انضباط و پاستوریزه بودن و گاهی وسواسی بودن خودش در غذا و نوع پوشش و چینش وسایل کاری و شخصی گفت.

وی از علاقه خود به غذاهای شمالی، هندی و اسپانیایی گفت و در خصوص نحوه ورودش به بازیگری بیان کرد: واقعیت امر این است که من از بچگی بازیگری را دوست نداشتم و بیشتر به دنبال ورزش بودم و کم کم انتخاب شدم و بازیگری را ادامه دادم.

بازیگر سریال «کیمیا» با ابراز تاسف و ناراحتی در خصوص پشت پا زدن در سینمای ایران برای بازیگر‌های تازه وارد توضیح داد: در حال حاضر این پشت پا زدن ها نسبت به قبل بهتر شده است.
وی افزود: سر سکانسی که در فیلم سینمایی «روز سوم» بازی کردم، بدون هیچ تمرین و یا حتی تمرین حسی، به من ساعت 8 صبح گفتند که این را بازی کن و تمام صبح آن روز داشتم تلاش می‌کردم، تا جایی که با حسین لطیفی کارگردان این پروژه در این مورد صحبت کردم.

پوریا پورسرخ در برنامه دورهمی!بازیگر سریال «روز حسرت» در خصوص قدرت ریسک پذیری خود اظهار داشت: ریسک پذیرم و  هیجاناتی مثل بدلکاری فیلم های خودم را دوست دارم و بدلکاری در مجموعه تلویزیونی «سقوط آزاد» را تجربه کردم.
وی در ادامه به انتخاب های اشتباه خود و بازی در بعضی از پروژه ها اشره کرد و گفت: شاید ابتدا فیلمنامه را که می خواندم فکر می کردم اتفاق خوبی برای فیلم رخ می‌دهد، اما بعد از گذشت چند روز متوجه فروش و ساختار اصلی فیلم می‌شدم؛ خوشبختانه کم کم سهم من از این اشتباهات کم می شود.

پوریا پورسرخ در برنامه دورهمی!پورسرخ در پایان به دلایل مجرد ماندنش در آستانه چهل سالگی اشاره کرد و گفت: معتقدم که ازدواج و شروع زندگی مشترک نقطه عطف بزرگی در زندگی هر انسانی است. او گفت باید شرایطی را فراهم کند که دختری که وارد خانه او می شود, زندگی اش بهتر و کامل تر از زمانی باشد که در خانه پدرش زندگی می کرده است.

او همچنین گفت که دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند بخصوص دختر شود.

همچنین در پایان این گفتگو پوریا پورسرخ پیراهن شخصیت «رضا» را در فیلم سینمایی «روز سوم» به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

این مقاله در مورد جوک و لطیفه می باشد.

عوارض کراتینه کردن موها

عنوان: توصیه های دکتر صداقت‌پیشه، متخصص پوست و مو

این مقاله در مورد کاشت گونه می باشد.

موها را می‌توان به راحتی سالم و زیبا نگه داشت. البته به شرطی که راه‌های آسیب‌رسان به آنها را بشناسیم و ضمن دوری از این کارها با یک برنامه مراقبتی ساده، اما همیشگی به کمک‌ آنها بشتابیم. اگر می‌خواهید موهایی زیبا، خوش‌حالت و سلامت و لطیف داشته باشید، ما ۲۰ توصیه ویژه برای شما داریم.

۱-داشتن رژیم غذایی متعادل بهترین راه برای این است که موها را سالم و قوی نگه دارید. مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف کنید؛ همچنین مغزها، برنج قهوه‌ای و بنشن‌ها را هم در برنامه‌تان داشته باشید.

۲-بسته به نوع موهایتان از شامپو و کاندیشنر مناسب استفاده کنید. فرقی نمی‌کند چه نوع مویی دارید. شما باید از هر دو محصول برای موها استفاده کنید؛ چون ترکیبات هر کدام آنها برای موهای خاصی است.

۳- آفتاب حتی طی زمستان هم ویژگی خشک‌کنندگی موها را دارد و می‌تواند رنگ آنها را مات و کدر کند. از محصولاتی استفاده کنید که حاوی ضدآفتاب باشند و در تابستان هم تابش مستقیم آفتاب را بلوکه کنند.

۴- هر روز موهای خود را چند دقیقه ماساژ دهید تا باعث تحریک گردش خون بیشتر در پوست سر شود و سلول‌های مرده پوست سر را جدا کند. این کار به رفع شوره هم کمک می‌کند.

۵-اگر موهای‌تان چرب است، هنگام آبکشی موها از آب‌لیموی تازه یا سرکه استفاده کنید که نه‌تنها موها را درخشان می‌کند؛ بلکه مانع تولید بیش از حد چربی در موها می‌شود.

۶- موهایی که تا شانه‌ها رشد کرده باشند، عموماً دو سالی از عمرشان گذشته است و باید با آنها با ملایمت بیشتری رفتار کنید. به همین علت، بی‌جهت آنها را شانه نکنید و برای برس زدن هم از مدل‌های منعطف با دندانه‌های درشت استفاده کنید.

۷-به فشاری که حین شستن به موها وارد می‌کنید، دقت داشته باشید. به روند شست‌وشو هم دقت کنید. شامپو را کف دست‌تان بریزید و به هم بمالید و بعد از کف کردن آن را به سر بمالید و موها و پوست سر را با نوک انگشتان، نه ناخن‌ها ماساژ دهید. سپس انتها و ساقه موها را به نرم‌کننده آغشته و آبکشی کنید.

۸-اگر سرتان خیلی شلوغ است، طوری که فرصت آشپزی ندارید، زیر نظر پزشک متخصص از مکمل‌های ویتامینی B6 و B12 استفاده کنید. مصرف مولتی‌ویتامین و اسید فولیک هم مفید است.

۹-خواب کافی به رشد موها کمک می‌کند. سعی کنید شب‌ها دست‌کم ۷ ساعت بخوابید. خوابیدن مانع ریزش و ضعیف شدن ریشه موها می‌شود.

۱۰- استرس و احساسات منفی می‌تواند در ریزش موها و حتی اختلال در سبوم تولید شده پوست سر که منجر به چرب شدن بیش از حد موها می‌شود، نقش داشته باشد. برای همین راه‌های مناسبی را برای آرامش روحی پیدا کنید.

۱۱- موها را با آب گرم شست‌وشو دهید. آب داغ تولید سبوم را در پوست سر تحریک می‌کند و باعث چرب شدن موها می‌شود. از سویی، می‌تواند اثر عکس داشته باشد؛ یعنی چربی موها را کاملاً از بین ببرد و آنها را خشک کند.

۱۲- به طور مرتب و منظم موها را کوتاه کنید. هر ۸ هفته یک بار می‌توانید قسمت انتهایی موها را با قیچی مرتب کنید تا موخوره‌ها رفع و شادابی و سلامت موهای‌تان تضمین شود.

۱۳- تغییر از محیط گرم به سرد یا برعکس طی ایام زمستان به موها فشار زیادی وارد می‌کند. بنابراین، خوب است هفته‌ای یک بار از نرم‌کننده عمیق استفاده و به بهتر شدن ظاهر موها و حفظ چربی و رطوبت‌شان کمک کنید.

۱۴-میزان استفاده از حالت‌دهنده‌هایی چون سشوار، بابلیس، اتو و… را کاهش دهید و بگذارید موهای‌تان از فشار و تأثیرات خشک‌کنندگی این وسایل دور بمانند.

۱۵-اگر نمی‌توانید از دفعات رنگ کردن موها کم کنید یا از رنگ‌های شیمیایی استفاده نکنید، بهتر است از شامپوهای مناسب و نرم‌کننده‌های قوی‌تری استفاده کنید تا بیشتر از موهای‌تان مراقبت کنند.

۱۶- اگر به باشگاه یا استخر می‌روید، پس از برنامه‌تان حتماً موها را بشویید. در این حالت استفاده از یک شامپوی ملایم حاوی مرطوب‌کننده توصیه می‌شود. البته یادتان باشد هرگز در شست‌وشوی موها زیاده‌روی نکنید.

۱۷-در محیط‌های آلوده سعی کنید موها را بپوشانید تا آلودگی‌های محیطی روی آنها ننشیند. همچنین، بهتر است موها را طی ساعت‌های ممکن آزاد بگذارید و آنها را نبندید.

۱۸-از مصرف سیگار، کافئین، فست‌فود، چربی‌های مضر و نوشابه‌های قندی و گازدار خودداری کنید تا موهایی با رشد و استحکام بیشتر داشته باشید.

۱۹-هرگز موها را نکشید؛ به‌خصوص وقتی که خیس هستند. کشیدن موها آنها را ضعیف می‌کند و باعث می‌شود از قسمت پوست سر یا از وسط نازک و کنده شوند.

۲۰-در استفاده از ژل، واکس یا هر حالت‌دهنده دیگری اعتدال را رعایت کنید و سراغ انواعی بروید که حاوی ترکیبات خشک‌کننده شیمیایی مانند الکل نیستند.

دراین مقاله اشاره ای به عمل دماغ شده است.

تکنیک های اولیه برای شروع خانه تکانی منزل

عنوان: طراحی شگفت انگیز دکوراسیون چوبی منزل

این مقاله در مورد  انتخاب پرده اتاق خواب بسیار زیبا می باشد

انسان‌های اولیه با خانه و کاشانه آشنا نبودند و تنها محل یا شیئی را به عنوان سر پناه فراهم می‌کردند تا از باد و باران در امان باشند. پس از سال‌ها انسان شروع به طراحی خانه و مسکن به عنوان محلی برای سکونت کرد. در مفاهیم معماری  از قرن‌ها پیش ساحت مقدس «خانه» به عنوان محلی برای آرامش و توجهات معنوی تعریف می‌شد، اما امروزه این  مفهوم کمی نادیده گرفته شده و خانه صرفا محلی برای آسایش شده، آسایشی که آرامش دربرندارد.

از راه های ایجاد فضاهای مطبوع برای جسم و روح درزندگی، به کار بردن عناصر طبیعی و اجناس آشنا برای ذهن است از پر کاربردترین این عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی ما چوبه که در عصر ما بکار گرفته می شه.استفاده ازچوب در دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد دکوراسیون چوبی فضای داخلی منزل را آرامش بخش میکند.

چوبها خاصیتهای فیزیکی خیلی سودمندی دارند. فواید و کاربرد چوب فراتر از سازه است و کوچکترین عنصرهای دکوراسیون و وسیله های یک خانه را می تونیم با آن بسازیم.

عناصر اصلی که چوب باید در دکوراسیون داشته باشد:

1- رنگ و زیبایی آن، 2- آکوستیک بودن، 3- ضریب سختی،

4- ظرفیت حرارتی، 5- قدرت شکل پذیری، 6- عایق برای حرارت.

در راهروها ، هال، ورودی و اتاق های بزرگ به  جای استفاده از قالیچه و فرش ها ازکفپوش های چوبی طرح دار و دکوراتیو استفاده کنید.همچنین می توانید با استفاده از کفپوش های چوبی در رنگ های متضاد و متفاوت برای فضاهای مختلف ومجاور، افزون بر زیبایی بخشیدن به فضا، به تفکیک وتعریف فضاها بپردازید.
امروز با رواج راهکارهای سازگار با محیط زیست دردکوراسیون داخلی، استفاده دوباره از عناصر چوبی با روش ها و گونه های نو می تواند ایده خوبی برای نو کردن جلوه دکوراسیون خانه شما باشد.

در بیشتر عکس هایی که درمجله های دکوراسیونی هست و تصویر یک چیدمان جذاب را نشان می دهد، از چوب در جایگاه های مختلف کنار هم استفاده شده است. برای نمونه یک میز پذیرایی چوبی در کنار قفسه کتابخانه ای از جنس چوب درکنار کانتر آشپزخانه چوبی و کفپوش چوب می تواند یک گروه چوبی را برای دکوراسیون زیبا و جذاب یک خانه تشکیل دهد.

عناصر چوبی این قابلیت را دارند که با اعمال تغییری درآنها به سرعت و به راحتی نو و زیباتر شوند و جلوه آنها به کلی دگرگون شود. می توانید برای ایجاد تنوع در دکوراسیون فضا به رنگ آمیزی یک عنصر چوبی موجود در آن بپردازید و به این وسیله رنگ و حال و هوای جدیدی را به فضا وارد کنید.

چوب را در قالب جزئیات معماری به دکوراسیون اضافه کنید: آیا می خواهید یکی از دیوارهای معمولی و ساده خانه خود را به یک دیوار متمایز و چشمگیر تبدیل سازید؟ می توانید با افزودن قطعه های دکوراتیو چوبی یا تاجهای چوبی به دیوار، به آسانی جلوه دیوار را به گونه ای چشمگیر تغییر دهید و آن را دگرگون سازید.

اصولا چوبها چون از درختان تهیه می شوند بیشتر آنها به رنگ کرم و قهوه ای هستند. خود رنگ قهوه ای دارای طیف رنگ ها مختلفی مثل خرمایی،‌خاکی، فندقی، نسکافه ای و غیره می باشد که هر کدام از این رنگها ویژگیهای خاص خودش را داره. از لحاظ علم انرژی درمانی قهوه ای سمبل رویش تکامل است و یکی از عناصر پنجگانه انرژی چوب است که از زمین می روید به آسمان قد می کشد. همانطور که انسانها رشد می کنند و قد می کشند. دارای حال و هوای گرم است و می توانیم در تمامی قسمتهای مختلف یک فضا اعم از اداری، مسکونی، تجاری وغیره و در فضایی جنوبی و آفتابگیر می تونیم از چوب به رنگ قهوه ای تیره استفاده کنیم. قهوه ای نماینده طبیعت در فضای ماست و با استفاده از آن در فضای خودمون همیشه تازگی و طراوت را همراه داشته باشیم و توصیه می شود در رنگ آمیزی از رنگ قهوه ای به جای مشکی استفاده شود.

عناصر چوبی این قابلیت را دارند که با اعمال تغییری درآنها به سرعت و به راحتی نو و زیباتر شوند و جلوه آنها به کلی دگرگون شود. می توانید برای ایجاد تنوع در دکوراسیون فضا به رنگ آمیزی یک عنصر چوبی موجود در آن بپردازید و به این وسیله رنگ و حال و هوای جدیدی را به فضا وارد کنید.

چوب را در قالب جزئیات معماری به دکوراسیون اضافه کنید: آیا می خواهید یکی از دیوارهای معمولی و ساده خانه خود را به یک دیوار متمایز و چشمگیر تبدیل سازید؟ می توانید با افزودن قطعه های دکوراتیو چوبی یا تاجهای چوبی به دیوار، به آسانی جلوه دیوار را به گونه ای چشمگیر تغییر دهید و آن را دگرگون سازید.

دراین مقاله اشاره ای به  نحوه ی چیدمان منزل عروس شده است