سفارش کیک و شیرینی عروسی

عنوان: سفارش کیک عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.



انتخاب کیک عروسی از مهمترین نکات در برگزاری مراسم عروسی است و سفارش بهترین کیک عروسی بسیار اهمیت دارد.

کیک به دلیل آسیب پذیری اش ریسک بالایی دارد و خطر خراب شدنش پیش از رسیدن به مراسم کمی کارش را سخت می کند. سعی کنید که یک شیرینی فروشی را پیدا کنید که حمل کیک را قبول کند و در محل مراسم کیک را به شما تحویل دهد.دکیک کیلوئی سفارش داده می شود و تزئینش را از آلبوم انتخاب می کنید.

فقط در مورد آلبوم توصیه می کنم که کیک را از عکس هایی که خودشان گرفته اند انتخاب کنید و اصلا از صفحاتی که از ژورنال انتخاب نکنید چون نمی توانند به زیبایی ژورنال تزئین کنند و ممکن است کمی سرخورده شوید.

انتخاب شیرینی مناسب برای عروسی

غیر از کیک عروسی، شیرینی هم جزو جدایی‌ناپذیر میزهای پذیرایی می باشند ولی این‌که این شیرینی‌‌تر باشد یا خشک به سلیقه و تمایل میزبان بستگی دارد. شیرینی تر به دلیل نقل و انتقال و نگهداری بسیار دشوار و دردسر آفرین معمولا برای مراسم ازدواج سرو نمی شود. کمتر خورده میشود و در مجلس عروسی به دلیل وجود کیک در کنار آن، استقبال کمی از شیرینی تر می‌شود.

اما شیرینی خشک تنوع بیشتری دارد و می‌تواند هر نوع سلیقه‌ای را راضی کند. حمل‌ونقل آن خیلی آسان است و نیازی به نگهداری در یخچال ندارد. البته کمی سنگین است و ممکن است با توجه به وزن، تعداد کمتری را شامل شود که این مورد هم با مشورت با قنادان کاملا قابل حل است. شما برای برنامه‌های روز آینده نیازی به سفارش مجدد ندارید و می‌توانید از باقی مانده آن برای پذیرایی مجدد استفاده کنید.

شیرینی محلی انتخابی خوب برای جشن عروسی شما ( وابسته به سلیقه شخصی )

ممکن است ترجیح دهید از شیرینی های محلی خودتان در مراسم استفاده کنید. این رسم خیلی خوب می باشد و می تواند مراسم شما را برای مهمانانتان جالب تر کند. معمولا از کلمپه، باقلوا و شیرینی های سنتی نظیر آنها در مراسم استفاده می کنند و اگر به عنوان شیرینی دوم باشند، به تک‌تک مهمانان تعارف خواهند شد.


کیک عروسی از کیلوئی ۶۵۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان قیمت دارد که هزینه حمل و گل آرائی - در صورت لزوم - جدا گانه محاسبه می گردد. و برای هر مهمان حدود ۱۰۰ گرم سفارش دهید و حتی اگر کمتر هم شد بهتر است چون کیک خورده نمی شود و باقیمانده اش هم کلی جا می گیرد.


عکسهای زیادی ببینید

برای انتخاب گزینه ای دلخواه، هزاران عکس از کیکهای عروسی ببینید. در صورتی که مدل خاصی در ذهن دارید، عکس های شبیه به آن را از مجلات و یا اینترنت تهیه کرده و یا نمونه ی آن را روی پارچه کشیده و به صورت الگو قیچی کنید. دقت کنید که کیکتان حتماً با سلیقه تان جور باشد و با تزیینات داخل سالن هماهنگی داشته باشد. شما می توانید از رنگ های به کار رفته در تزیینات مجلس عروسی خود گرفته تا سالن پذیرایی و حتی یراق های به کار رفته روی لباس عروسی برای سفارش کیک ایده بگیرید. برای عروسی هایی که در تالار برگزار می شود، بهتر است از کیکهای چند لایه با تزیین فوندانت و یا کیکهای مربع شکل که با روبان تزیین شده استفاده کنید. در صورتی که ذائقه ای شیرین دارید، یک کیک شکلاتی که با کرم کره ای و خرده های پسته پوشانده شده، انتخاب مناسبی می تواند باشد.

نکته: فوندانت، نوعی خمیر تزیینی برای روکش کیک است که با پودر قند و ژلاتین درست می شود که رنگ پذیری خوبی هم دارد و برای تزیینات مرتب و قالبی بر روی کیک استفاده می شود؛ اما طعم خیلی خوبی ندارد. در حالی که کرم کره ای طعم فوق العاده ایی دارد، اما نمی توان آن را مثل فوندانت، قالبی و ترو تمیز در آورد و یا به آن رنگ اضافه کرد.

البته می توان از هر دوی آنها برای تزیین روی کیک استفاده کرد. بدین صورت که یک قناد ماهر در حالی که روی کیک را با کرم کره ای پوشانده، می تواند لایه ای نازک از فوندانت را به صورت منظم روی کیک پخش کند. به این ترتیب، کیک شما ظاهری عالی خواهد داشت و در عین حال طعم کرم کره ای هم در دهان شما احساس خواهد شد.

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی- مراسم عروسی- مراسم عروسی

 

توضیح اشکال کاندوم های زنانه و معرفی فروشگاه های خرید محصولات خانواده

معرفی اقسام کاندوم های خارجی و آشنایی با مراکز خرید و فروش کالاهای مرتبط

به همین دلیل مقاله زیر که به توضیح انواع کاندوم و روش های فروش کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

چه کسانی باید از کاندوم استفاده کنند؟

۱- همه زنان و مردانی که در معرض ابتلا به بیماریهای آمیزشی قرار دارند.

۲- همه زنان و مردانی که در سن تولید مثل واقع هستند.

۳- همه زنان و مردانی که نسبت به احساسات، سلامتی و زندگی خود و شریک جنسی خود احساس مسئولیت می کنند.

۴- زنانی که نیاز به یک روش موقت و یا پشتیبان جلوگیری از بارداری دارند.

۵- زنان و مردانی که بطور غیر مداوم و گاهگاه رابطه جنسی دارند.

افزایش اعتماد به نفس نسبت به کاندوم:

۱- کاندوم را همواره در دسترس داشته باشید.

۲- هنگام خرید کاندوم خجالت زده و شرمگین نشوید. با غرور و سربلندی آن را خریداری کنید، چراکه استفاده از کاندوم نشانه مسئولیت پذیری و اعتماد بنفس شما می باشد.

۳- پیش از استفاده از کاندوم با شریک جنسی خود درباره آن صحبت کنید. شریک جنسی خود را متقاعد به استفاده از آن کنید.

۴- اطمینان از استفاده صحیح و مداوم کاندوم تنها به عهده مردان نیست. بلکه زنان نیز همواره بایستی به آن توجه داشته باشند.

برای لغزنده ساختن کاندوم (از جنس لاتکس) و تسهیل عمل مقاربت از راهنمای زیر استفاده کنید:

* لغزنده کننده های ایمن (مجاز): لغزنده کننده های پایه آب (مثل ژل لوبریکیشن)- گلیسیرین – بزاق دهان – آب – لغزنده کننده های سیلیکونی – سفیده تخم مرغ.

* لغزنده کننده های غیر ایمن(ممنوع): روغن بچه – پودر تالک – هر نوع کرم و لوسیون بدن- روغن های نباتی- روغن های ماساژ – وازلین- روغنها و لوسیونهای ضد آفتاب- الکل طبی – خامه- کره.

نکات مهم در مورد استفاده از کاندوم:

◄ از استفاده همزمان مواد چرب کننده، روغن، مواد ضد عفونی کننده پزشکی (لوسیون) و مشتقات نفتی مانند وازلین برای چرب تر کردن کاندوم خودداری کنید. این مواد می توانند کاندوم را سوراخ ویا پاره کنند. تنها از ژل ها یا کرم های مخصوص و یا اسپرم کش های مکمل مخصوص که درداروخانه ها قابل دسترسی است استفاده کنید.

◄ کاندوم را در حالت سخت شدن آلت تناسلی مردانه قبل از انجام نزدیکی استفاده نمایید، زیرا در ترشحات مرد قبل از انزال نیز اسپرم وجود دارد. کاندوم باید تمام طول آلت تا قاعده را بپوشاند.

◄ در هر بار نزدیکی از یک کاندوم جدید استفاده شود.

◄ از هر کاندوم فقط یک بار استفاده کنید.

◄ قبل از استفاده به تاریخ پایان مصرف آن توجه کنید.

◄ از مصرف کاندومهای تاریخ گذشته، چسبناک و شکننده بدلیل افزایش احتمال پارگی اجتناب نمایید.

◄ کاندومها را از حرارت، نور، فشار و رطوبت دایمی دور نگاه دارید زیرا احتمال سوراخ شدن و پارگی در آن افزایش می یابد و نمی توان به آن اطمینان کرد مثلا کیف پول جیبی شما که هر روز متحمل فشار است جای مناسبی برای نگهداری کاندوم نیست.

پس آموزش بالا که به توصیف انواع کاندوم و روش های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه نمایید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

تاثیر روشنایی منزل در دیزاین دکوراسیون داخلی

اثرگذاری نور خانه در دیزاین دکوراسیون داخلی

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

مگر می شود از آباژورها و حس آرامش دهنده آن ها در اتاق خواب به راحتی گذشت؟  آباژورهای شیک دکوراسیون منزل شما را زیر و رو می کنند و من به راحتی به شما این اطمینان را خواهم داد که اصلا از حضور آن ها در فضای اتاق خواب تان و حتی دکوراسیون داخلی منزل تان پشیمان نخواهید شد. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان متفاوت باشد، به جای آباژورهای رومیزی می توانید از آباژورهای سقفی استفاده کنید. این آباژورها می توانند سیم های بلندی داشته باشند و از سقف تا کنار تخت خواب تان پایین بیایند. جلوه مدرن این آباژورها را به سادگی نمی توان نادیده گرفت.

آباژورهای سقفی شما می توانند پایه و سیم های کوتاه داشته باشند و بعد با ایده های شما تزیین شوند. دقیقا مثل اتفاقی که در عکس بالا افتاده است، این آباژورها دارای پایه های کوتاه هستند اما به وسیله پارچه های بلندی که در اطراف آن ها نصب شده است، به نظر می رسند که بسیار بلند هستند. اباژورهای بلند چهره ای لوکس به اتاق خواب شما می دهند. شما می توانید این آباژور ها را خودتان بسازید.

امروزه ساخت فرم‌ها و شکل های هندسی در قالب سقف کاذب در میان سقف اصلی به همراه تعداد زیادی چراغ های هالوژن بر روی آنها بسیار رایج شده است. غافل از آنکه این قبیل سقف ها هم باعث شلوغ شدن فضا شده و هم ارتفاع ظاهری سقف اصلی را کاهش می دهد. حال در نظر بگیرید اگر در میان این سفینه های گچی لوستری با ابعاد بزرگ و چندشاخه نیز آویخته شود، چه نتیجه ای حاصل خواهد شد. برای چنین موقعیتی لوسترهای ظریف سقفی بهترین انتخاب محسوب می شوند. درصورتی که سقف اتاق‌نشیمن شما گچ‌بری و تزئیناتی دارد بهترین گزینه برای انتخاب لوستر، یک لوستر ساده و بدون شلوغی است زیرا انتخاب یک لوستر شلوغ در کنار تزئینات سقف باعث شلوغ به‌نظر رسیدن سقف اتاق می‌شود

ارتفاع سقف: ارتفاع سقف یکی از تعیین کننده ترین عوامل در انتخاب لوستر است. هنگامی که سقف محیط مورد نظر شما از حد معمول خیلی کوتاه تر باشد، شما نمی توانید از لوسترهای آویز به خصوص از نوع آویز کریستال دار استفاده کنید زیرا امکان برخورد سر افراد با آن به هنگام رفت و آمد وجود مگر آنکه محل آویختن لوستر به گونه ای باشد که یا در بالای میز پذیرایی و یا ناهارخوری قرار گیرد ولی به طور کلی در شرایط عادی برای سقف های کوتاه بهترین انتخاب لوسترهای به اصطلاح سقفی است.

 - ابعاد لوستر:  علاوه بر موضوع نورپردازی، تعداد شاخه ها و میزان وات لامپ های مورد استفاده در لوستر، حفظ تناسب ابعاد آن با فضا نیز از جمله ضروریات است بنابراین برای فضای کم وسعت، لوستری انتخاب نکنید که اگر چه کم شاخه است ولی از ابعاد بزرگی برخوردار باشد زیرا فضایی نازیبا را ایجاد می کند.

 نحوه نورپردازی: نورپردازی توسط لوستر به طور کلی چه آویز و چه سقفی با توجه به طرز قرارگرفتن شاخه ها و در نتیجه لامپ، به سه فرم اصلی سربالا، سر پایین و خوابیده تقسیم می شوند. در مدل سربالا نور به طرف بالا انتشار یافته و در نتیجه سقف هم روشن می شود ولی در مدل سر پایین از آنجا که شاخه ها و در نتیجه لامپ ها، به سمت پایین قرار دارند نور حاصل در بخش پایانی اتاق بیشتر بوده و سقف تاریک تر خواهد بود و در مدل سوم شاخه ها به موازات سقف و به صورت خوابیده بوده و معمولاً این فرم در قالب لوسترهای غیرآویز و به اصطلاح سقفی وجود دارند. نورپردازی در این نوع لوستر ابتدا به طرفین یعنی دیوارها صورت می گیرد.


 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

نحوه لباس پوشیدن برای شرکت در مراسم عروسی

ماشین عروس رویایی

تزیین ماشین عروس بسیار زیبا از نکات مهمی است که عروس و داماد باید قبل از برگزاری مراسم عروسی به آن توجه کنند.

رسمی زیبا داریم که عروس در روز عروسی گلی که داماد به او تقدیم می کند را در دست خواهد داشت و بدین ترتیب داماد روزهایی پر گل و زیبا را به عروس نوید می دهد.

آنها در ماشینی گل کاری شده به خانه جدید می روند. گل فروشی هایی که مد نظر دارید را بازدید کنید و از آلبوم دسته گل و گل ماشین عروس طرحی را انتخاب کنید و بهای آنرا چک کنید و در نهایت با پیش پرداخت برای روز مراسم با آنها قرار بگذارید. فقط موقعیت مکانی گل فروشی و منزل خودتان و آرایشگاه عروس خانم و مسیر های ارتباطی و ترافیک احتمالی روز عروسی - که اغلب پنجشنبه ها است - را نیز در نظر داشته باشید.

با چه ماشینی میخوان عروس خانم روببرید خونه بخت ماشین خودتون یا....

راههای مختلفی برای ماشین عروستان هست  که بازهم مثل مابقی قضایا بستگی به جیبتون داره مقرون به صرفه ترین حالت ممکن اینه که از ماشین خودتون یا یکی از بستگان ودوستان برای اون شب استفاده کنید.

اما اگر بخواین ماشینی لوکس اجاره کنید شرایطش کاملا با قبل فرق می کنه البته تعداد انتخابتون زیاد می شه ولی هزینه های خاص خودشو داره.شرایط اجاره ماشین عروس وحدود قیمت ماشین ها کاری است که ما می تونیم برای شما انجام بدیم  تا با بررسی همه جوانب بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید

شرایط اولیه اجاره ماشین

1.ساعت اجاره خودرو حداقل 10 ساعته وبرای ساعت های اضافی مبلغی جدا پرداخت می شه .

2.تزئینات، گل آرائی ماشین  در بیشتر موارد توسط خود اجاره دهنده انجام می شود. وهزینه اش جداست البته شما می تونید نوع گل آرائی  رو از آلبوم هایی که در اختیارتان می گذارند انتخاب کنید.

3.زیاد از محدوده شهر خارج نشوید که هزینه هایتان را افزایش می دهد.

4.اگر بخواهید ماشین را بدون راننده اجاره کنید باید چکی به میزان مبلغ خودرو به امانت بگذارید که در پایان مراسم به شما عودت داده می شود ولی برای اجاره ماشین با راننده نیاز به دادن چک نیست.

 مراسم عروسی -  آرایشگاه عروس  -  آتلیه عروس